Business Communication
Acasă » Burlington Corporate » Business Communication
Așa cum indică și denumirea, scopul acestui workshop este de a spori eficiența și profesionalismul în comunicare la locul de muncă. Ideea care ne-a servit drept punct de plecare este necesitatea de a păstra o atitudine pozitivă în orice situație.
În cadrul orelor academice ne vom axa pe abordarea KIP (Keep It Possitive). Aceasta facilitează munca în echipă datorită atitudinii pozitive și prietenoase pe care o promovează. Cursanții vor practica redirecționare mesajelor negative, sau chiar agresive, într-o cheie mai optimistă.
Un alt subiect importat este exprimarea concisă și corectă, atât în formă scrisă, cât și în cea orală. Vom avea grijă ca studenții noștri să se familiarizeze cu timpurile gramaticale în engleză și să le folosească corespunzător.
Profesorii Burlington English vor stabili care sunt erorile de comunicare și efectele negative ale acestora. Ulterior, se vor discuta metodele prin care cursanții vor putea să-și cunoască mai bine interlocutorii și să aleagă cele mai bune tehnici de comunicare.
Scrierea e-mailurilor și a documentelor reprezintă una dintre cele mai importante sarcini ale angajaților dvs. Din acest motiv, ne vom asigura că ei își vor îmbunătăți considerabil abilitățile de scriere și înțelegere a textelor oficiale.