Limba engleză poate deveni atuul tău atât în viața personală, cât și la locul de muncă. E esențial să ai conversații în limba engleză atunci când comunici partenerii de afaceri sau colegii de serviciu. Cunoașterea la un nivel avansat a limbii engleze îți deschide numeroase uși în domeniul profesional.
De ce ai nevoie să cunoști engleza la muncă?
Multe dintre locurile de muncă sunt oferite de multinaționale și se axează pe comunicarea în engleză cu colegii locali și cei din străinătate. În acest caz este esențială cunoașterea tuturor celor 4 componente lingvistice. Este important să ai vorbirea fluentă pentru a comunica ușor în întâlnirile pe zoom sau față în față. Scrierea este un factor important din moment ce vei avea nevoie să răspunzi la numeroase e-mailuri. Citirea și ascultarea te determină să înțelegi corect taskurile și să te implici mai ușor în discuție.
Conversații în engleză la muncă
Te-ai gândit vreodată ,,Vreau să învăț engleza la nivel conversațional”. Este evident că te-ar ajuta foarte mult la job. Cunoașterea termenilor de specialitate în limba engleză îți creează o imagine profesională impresionantă. Dacă nu ești încă foarte familiarizat cu limbajul, îți sugerăm să repeți câteva conversații în engleză pentru începători.
Iată câteva expresii de specialitate în engleză și nu uita să le incluzi la birou:
- Could you help me with this, please?
(Ai putea să mă ajuți, te rog?) - Do we have a meeting today? At what hour?
(Avem o întâlnire astăzi? La ce ora?) - Let me know if you need my help.
(Anunță-mă dacă pot să te ajut cu ceva) - I don’t have his work email address. Can you send it to me?
(Nu am adresa lui de e-mail de serviciu. Poți să mi-o trimiți? - I will send you the file after I complete it.
(O să-ți trimit fișierul după ce îl completez.) - The printer isn’t working. Can you call someone about that?
(Imprimanta nu lucrează. Poți să anunți pe cineva referitor la asta?) - Can we reschedule the meeting? I am sorry, but I am not able to join now.
(Putem să reprogramăm ședința? Îmi pare rău, dar nu pot să particip acum. - He’s in a meeting at the moment. Do you want to leave him a message?
(E într-o ședință momentan. Doriți să-i lăsați un mesaj?) - There’s a problem with my computer.
(Am o problemă la calculator.) - Can we arange a one on one online meeting, please?
(Putem să programăm o ședință online unu la unu, vă rog?
Termeni profesionali pentru birou în limba engleză
Cunoașterea termenilor de specialitate în limba engleză îți creează o imagine profesională impresionantă. Îmbogățește-ți vocabularul cu aceste expresii de specialitate în engleză și nu uita săle incluzi în conversațiile la birou:
To be on time – a ajunge la ora stabilită;
Fill in your time sheet – să completezi fișa de pontaj;
I want to take a break– Vreau sa iau o pauză;
Working hours – orele de lucru;
Fixed hours – program fix;
Flexible hours – program flexibil;
Public holiday – zi liberă legal;
Annual leave – concediu anual;
Hourly rate – tarif pe oră;
Gross income – venitul brut;
Net income – venitul net;
To work from home – a lucra de acasă;
Modulul de engleza pentru birou
Atunci când începi un curs de engleză Burlington English, ai ocazia să-ți alegi 2 dintre numeroasele module din software-ul nostru.
Indiferent dacă lucrezi într-o multinațională sau într-o companie mică, dacă ești student sau, pur și simplu, vrei să îți aprofundezi cunoștințele de limba engleză, modulul de engleză pentru birou este ceea de ce ai nevoie.
Cu ajutorul modulului de engleză pentru birou.
– Vei dobândi fluența necesară pentru a susține cu succes un interviu de angajare în engleză.
– Vei învăța să scrii gramatical și să te exprimi corect atunci când redactezi un e-mail oficial în engleză.
– Vei exersa vorbirea orală pentru a fi mai încrezut atunci când comunici cu clienții.
– Vei învăța să setezi întâlniri cu echipa și să elaborezi prezentări în engleză.
– Vei folosi propoziții bine construite atunci când îți apreciezi performanța ta și a colegilor tăi.
– Vei stăpâni vocabularul specializat astfel încât munca în echipă să devină mai eficientă.